14.8 C
Pals
Dilluns, 20 març 2023
- Publicitat -

Pixies ens presenten el malson d’una rata

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Tarda i la Primera llista A part de tot això, sóc el responsable del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minuts
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

El 30 de setembre arribarà el nou disc de Pixies, Head Carrier, del qual ja n’hem anat coneixent alguns avançaments. El darrer és Tenement Song, del qual ja en podem veure un curiós vídeo animat, dirigit per Krank! Collective, on podem veure la història d’una rata en un edifici ple d’humans. Entre les escenes que podem veure, fins i tot s’hi pot veure l’actriu Marilyn Monroe.

La banda que celebra els seus 30 anys, actuarà el 20 de novembre a Barcelona, on repassarà els seus grans èxits i els temes del nou disc.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

L’Ajuntament de Palamós rep el premi Catalunya a la Gestió Esportiva Pública

El regidor d’Esports de Palamós i el cap d’aquesta àrea municipal, van rebre el premi en un acte que va tenir lloc el passat divendres a la ciutat de Martorell.
- Publicitat -
- Publicitat -

Altres notícies

- Publicitat -