Pla de xoc a Palafrugell per a la neteja dels nuclis costaners

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Incrementar la freqüència en la recollida de residus domèstics, presència d’agents cívics al carrer i una campanya informativa per sensibilitzar veïns i visitants. Aquests són els eixos del pla de xoc del govern de Palafrugell per millorar la neteja viària i la recollida de residus als nuclis de Calella, Llafranc i Tamariu durant la temporada d’estiu. En paral·lel, el nou govern municipal està estudiant mesures per millorar la gestió de les escombraries, la neteja urbana i el servei de la deixalleria. L’Ajuntament de Palafrugell i l’empresa Urbaser van signar fa dos anys el contracte per  al servei de neteja viària, mercats, platges, recollida de residus municipals de procedència domèstica, no domèstica, recollides específiques, el seu transport a l’abocador i per a la gestió de la deixalleria. L’adjudicació es va fer per un import de poc més de 3 milions d’euros l’any, amb una durada de 8 anys. El govern entén que cal fer un salt de qualitat en aquest àmbit i que el servei actual no respon prou bé a les necessitats del municipi. 

- Publicitat -
- Publicitat -

La revetlla de Sant Joan deixa 44 actuacions dels Bombers al Baix Empordà

La revetlla de Sant Joan ha deixat 44 actuacions dels Bombers al Baix Empordà, sobretot per incendis urbans i focs de contenidors. També hi ha hagut 12 incendis de vegetació, focs en habitatges, un vehicle cremat a Sant Feliu de Guíxols i quatre accidents de trànsit. A Platja d’Aro, la nit ha acabat sense incidents greus.

Altres notícies