Platja d’Aro obre les consultes del Pla Director d’Equipaments

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La regidoria de Participació Ciutadana i Dinamització Comunitària de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro desenvolupa la fase de diagnosi del nou Pla Director d’Equipaments al municipi. Des de l’estiu passat, ha recollit informació sobre els equipaments existents per elaborar-ne un inventari i conèixer la valoració que en fan els tècnics municipals. Ara és el torn de dos tallers participatius. Un serà amb membres de tots els grups polítics municipals i l’altre amb una representació de la ciutadania. L’objectiu és que hi hagi representació dels diferents nuclis, franges d’edat, gènere i origen. Per participar-hi, cal estar empadronat al municipi o tenir-hi segona residència amb una antiguitat mínima de 5 anys. No hi poden participar els que hagin estat membres electes en el darrer procés electoral municipal. El Pla Director d’Equipaments ha de ser una eina de planificació que marqui les necessitats i les prioritats d’inversions en equipaments pels pròxims anys.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Generalitat reforça el bus exprés entre Girona, Torroella de Montgrí i l’Estartit

El Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica reforçarà l’1 de juliol la línia de bus exprés entre Girona, Torroella de Montgrí i l’Estartit. El servei afegirà sortides al matí i freqüències horàries durant bona part del dia. L’Ajuntament celebra la millora, però reclama millors connexions amb Flaçà i l’Hospital de Palamós.

Altres notícies