26.5 C
Pals
Dimecres, 17 setembre 2025
- Publicitat -

Primavera Sound 2022 exhaureix totes les entrades

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Primavera Sound ha exhaurit totes les entrades per l’edició del 20è aniversari que tindrà lloc el 2022, després de tres anys d’espera.

El festival va exhaurir fa uns dies totes les entrades pel primer cap de setmana i ara confirma que en poc més d’una setmana ha exhaurit les 200.000 entrades que asseguren el ple en cadascuna de les sis jornades al Parc del Fòrum a raó de 80.000 per dia.

L’organització es mostra entusiasmada amb la bona rebuda del nou format del festival, així com el fet que moltes persones hagin guardat les seves entrades de les edicions posposades.

El termini per sol·licitar la devolució estarà obert fins el 15 de juny, per la qual cosa és possible que s’alliberin algunes entrades que es distribuiran a través de la llista d’espera de DICE, on encara es pot apuntar-s’hi.

 

L’entrada Primavera Sound 2022 exhaureix totes les entrades ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Esquerra reclama al Govern que actuï pel veto de l’estelada al Bisbal Bàsquet

Esquerra Republicana demana al Govern que intervingui davant el veto de la Federació Espanyola de Bàsquet a la samarreta amb estelada del Bisbal Bàsquet. El partit defensa que l’equip ja l’havia utilitzada durant anys sense problemes. Tot i acceptar la decisió, el club no la comparteix i segueix venent la samarreta original als seus aficionats.

Altres notícies