Primer triomf del Palamós (2-0), que abandona la cua

Fins ara, el Palamós era l’únic equip del seu grup que no tenia cap punt

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Degà comença la recuperació, després de les dues derrotes en les dues primeres jornades.

Fins ara, el Palamós era l’únic equip del seu grup que no tenia cap punt, i gràcies a la victòria davant del Mollet per 2 gols a 0 deixa de ser el cuer.

En el partit jugat al Municipal de Palamós, les coses es posaven de cara per als locals ben aviat. En el minut 2, Antequera avançava els blau-i-grocs, i als 38 minuts de la primera part Xevi Germán feia el segon.

Al segon temps, el Palamós tindria ocasions per ampliar el marcador però no aconseguiria marcar cap més gol.

Gràcies a aquests tres punts, els baixempordanesos ja no són cuers, i la setmana vinent visitaran el camp del Torelló (que com ells, també suma tres punts).

- Publicitat -
- Publicitat -

Els Catarres, cap de cartell de la Festa Major de Sant Feliu de Guíxols 2026

La banda presentarà la gira Sense Drama 2026 en una programació musical que també inclou actuacions de Di-Versiones, Metropol, Les Que Faltaband i Hotel Cochambre, així com una destacada presència de discjòqueis locals.

Altres notícies