20.9 C
Pals
Divendres, 14 novembre 2025
- Publicitat -

Prop de 800 persones participen a les activitats d’estiu del Centre Trail de Palamós

L’oferta ha inclòs 31 jornades gratuïtes amb propostes com trail running, bicicleta o caiac

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Prop de 800 persones han participat aquest estiu a les activitats guiades del Centre Trail Palamós Empordà-Costa Brava. El programa, impulsat pel Departament d’Esports de l’Ajuntament de Palamós, ha arribat a la cinquena edició amb un balanç molt positiu.

L’oferta ha inclòs 31 jornades esportives gratuïtes, dirigides a públics de totes les edats i nivells. Les activitats han combinat esport, natura i salut a l’aire lliure. Les propostes han estat molt variades, amb disciplines com trail running, bicicleta elèctrica i de carretera, marxa nòrdica, natació en aigües obertes, caiac, caminades nocturnes familiars i sessions de zumba.

Els participants han valorat molt positivament les activitats, que han obtingut una nota mitjana de 5 sobre 5 en una enquesta de satisfacció. Els usuaris han destacat la professionalitat dels monitors i la proximitat en el tracte.

El projecte també ha comptat amb la col·laboració de clubs i entitats esportives locals, que han ajudat a dinamitzar les propostes. Aquesta implicació ha reforçat la xarxa esportiva del municipi i ha consolidat el programa com una iniciativa de referència.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’aeroport Girona-Costa Brava creix un 8% en passatgers aquest octubre i supera els 2 milions en l’acumulat de l’any

L'aeroport Girona-Costa Brava ha tancat el mes d'octubre amb un creixement del 8% en passatgers, arribant a un total...

Altres notícies