2.8 C
Pals
Divendres, 2 gener 2026
- Publicitat -

Ramón Cotarelo inaugura la campanya pel referèndum al Baix Empordà

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Una conferència del politòleg Ramon Cotarelo ha inaugurat la campanya pel referèndum al Baix Empordà. El catedràtic ha fet una xerrada al Teatre Municipal de Palafrugell parlant del procés davant d’un auditori ple de gom a gom.

Els partits han començat aquesta mitjanit les tradicionals encartellades en diferents punts dels municipis.


A més, els partits portaran alguns dels seus pesos pesants a la comarca. El PDeCAT aquest mateix diumenge portarà la seva coordinadora general, Marta Pascal, a Sant Feliu de Guíxols i durant la campanya també està prevista la presència del conseller d’Empresa, Santi Vila. La CUP organitza aquesta tarda un acte a la plaça Salvador Espriu amb la diputada Mireia Vehí, i muntarà paradetes informatives gairebé a diari en diferents municipis.

La Moncloa ha tornat a enviar una carta als secretaris i interventors dels ajuntaments recordant-nos que no poden cedir locals per les votacions ni permetre espais de publicitat. Tot plegat es produeix en plena ofensiva contra els alcaldes que han donat suport al referèndum.

- Publicitat -
- Publicitat -

BTS anuncia el seu retorn amb un nou àlbum el 20 de març i una gira mundial

Els seguidors i seguidores de BTS estan d’enhorabona. La banda sud-coreana, un autèntic fenomen global amb més de 24 milions d’oients mensuals a Spotify, tornarà oficialment el pròxim 20 de març amb la publicació d’un nou àlbum i l’inici d’una gira mundial. Es tracta del primer treball conjunt del grup des de “Proof” (2022) i

Altres notícies