Reflotat el veler enfonsat a la Cala Estreta

L'embarcació ja ha arribat al port de Palamós

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Reflotat el veler enfonsat a la Cala Estreta
Loading
/

El veler que es va enfonsar el divendres a la tarda a prop del Furió de Cala Estreta (Palamós) ha estat reflotat i l’han dut fins al port de Palamós. L’embarcació va naufragar per una via d’aigua que no van poder aturar i els presents al veler van ser rescatats. Afortunadament, no va haver ferits.

Salvament Marítim va anar amb la Salvamar Sirius i una embarcació auxiliar del buc Punta Mayor a socórrer, inspeccionar la zona i controlar que no hi hagués contaminació. Dissabte també van anar fins al indret on es va enfonsar el veler per “previsió“.

Aquestes són les imatges del reflotament del veler:

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni estudia emprendre accions legals contra SOM Calonge i Sant Antoni per “ús fraudulent de la intel·ligència artificial”

El consistori acusa la formació de difondre continguts falsos que perjudiquen la imatge institucional. SOM Calonge i Sant Antoni reconeix l'ús de la IA en un context "habitual" de sàtira política i afegeix que la seva voluntat en cap moment és desinformar.

Altres notícies