18.3 C
Pals
Diumenge, 4 maig 2025
- Publicitat -

Renovaran el carrer Josep Irla de Palafrugell

Es pavimentarà la calçada i es col·locaran nous embornals per evitar l'acumulació de les aigües pluvials, que se separaran de les fecals

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Renovaran el carrer Josep Irla de Palafrugell
Loading
/

L’Ajuntament de Palafrugell ha licitat la millora urbana del carrer Josep Irla. L’adjudicació es farà aquest dijous. El pressupost de la licitació ascendeix als 154.999 euros. Les línies mestres del projecte contemplen un nou asfaltat al carrer, la substitució de la xarxa d’aigua potable i la implantació d’un sistema de sanejament que separi aigües pluvials i aigües fecals. A les voreres no es preveu actuar, tret de la col·locació d’embornals nous i la renovació d’altres.

Aquest vial, que dona al barri de Vilaseca, té actualment un “estat deplorable”, segons el regidor d’Obra Pública, Lluís Ros. Per a l’edil, això fa que l’actuació sigui “molt necessària”:

La separació de les aigües pluvials i fecals podria fer que les pluvials derivessin al rierol de Vilaseca, de manera que així hi hauria “menys inundacions”, segons afirma Lluís Ros.

Finalment, la duració d’aquest contracte és de tres mesos. Encara falta l’adjudicació –que s’efectuarà el dijous– i la formalització del contracte.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El Bisbal Bàsquet guanya contra el CB Clavijo de Logronyo, però no evita el descens a Tercera FEB

Tot i imposar-se en el partit de tornada per 63-58 davant el CB Clavijo de Logronyo, el Bisbal Bàsquet...

Altres notícies