24.3 C
Pals
Dilluns, 8 setembre 2025
- Publicitat -

Restaurants de la Costa Brava s’adhereixen a la campanya solidària “Xefs amb cor, plats amb causa”

Durant setembre i octubre, cada menú seleccionat en els establiments adherits a la campanya destinarà 2 euros a ajudar malalts de càncer i les seves famílies.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Diversos restaurants i hotels de la Costa Brava participen aquest setembre i octubre en la campanya “Xefs amb cor, plats amb causa”, una iniciativa solidària impulsada per la Fundació Oncolliga Girona i la Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre.

L’objectiu és combinar gastronomia i solidaritat, destinant 2 euros per plat a ajudar persones que pateixen càncer i acompanyar les seves famílies. Els establiments adherits oferiran menús o plats solidaris, fàcilment identificables amb el segell de “Restaurant Solidari” a l’entrada del local.

De moment, ja són sis els establiments participants: lHostal La Fosca, l’Hotel de la Finca Bell-lloc (Celler Brugarol), l’Hotel Boutique & Restaurant Galena MC, l’Hotel Alga (Restaurant el Càntir), l’Hotel Terramar (Terrassa Terramar) i l’Hotel Sant Roc (El Balcó de Calella).

La campanya s’estendrà fins a finals d’octubre, i l’organització anima més restaurants a sumar-se a la iniciativa per multiplicar l’impacte solidari. Amb aquest projecte, es vol enfortir el vincle entre restauració i comunitat, fent del bon menjar una eina per ajudar qui més ho necessita.

Els establiments adherits poden consultar tota la informació i com participar a través dels canals oficials d’Oncolliga Girona.

- Publicitat -
- Publicitat -

Gerard Ruiz: “Amb la recepta del mojito també es pot innovar”

En una entrevista concedida durant la programació especial de Ràdio Capital des de la Fira d’Indians de Begur, Gerard Ruiz, propietari del Rooftop by Gerard Ruiz, explica com combina rom, cafè i fruites tropicals en còctels creatius. També defensa l’ús de producte local per donar personalitat als seus combinats i fer cocteleria amb identitat empordanesa.

Altres notícies