17.1 C
Pals
Dilluns, 27 octubre 2025
- Publicitat -

Sebastián Yatra fa vibrar el públic del Cap Roig Festival amb un concert ple d’energia

El cantant colombià, que compta amb milions de reproduccions digitals i reconeixements com el Grammy Llatí i una nominació als Oscar, ha repassat els seus grans èxits i ha connectat amb un públic molt entregat.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Sebastián Yatra ha fet vibrar el públic del Cap Roig Festival amb un concert ple d’energia i emoció. L’artista colombià ha ofert un repertori amb els seus èxits més coneguts, combinant ritme i sensibilitat en cada cançó.

El públic, molt entregat, ha gaudit d’una posada en escena cuidada fins al detall. El concert ha confirmat la connexió especial que Yatra manté amb els seus seguidors.

Amb més de 30.000 milions de reproduccions digitals, Yatra és avui una de les grans figures del pop llatí internacional. La seva trajectòria inclou un Grammy Llatí i una nominació als Oscar, reconeixements que avalen la seva versatilitat musical.

El pas de Yatra pel festival consolida la seva presència com a artista global i referent d’aquest gènere musical.

- Publicitat -
- Publicitat -

Carles Álvarez: “Necessitem voluntaris que ens ajudin en la jornada del Gran Recapte d’Aliments”

La campanya del Gran Recapte d’Aliments 2025 tindrà lloc els dies 7 i 8 de novembre arreu de Catalunya. A Palamós i Sant Joan, però falten voluntaris per cobrir els supermercats i cadenes que participen en l'edició d'enguany. El coordinador, Carles Álvarez, exposa que “de moment tenim molt pocs voluntaris” i actualment només compten amb dues persones inscrites, mentre esperen saber si comptaran amb alumnes de l'institut de Palamós.

Altres notícies