La Senglanada de Cruïlles reuneix 300 persones

Ràdio Capital
Ràdio Capitalhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Unes 300 persones participen a la setena Senglanada que organitza l’associació de festes Els Senglars de Cruïlles. S’ha fet amb l’objectiu de recollir fons per organitzar una festa major del poble.

L’àpat incloïa un plat de senglar o porquet, calçots, amanida, pa, vi i aigua. L’AMPA del CEIP Les Gavarres s’ha ocupat dels postes. La Sanglanada ha acabat amb l’actuació de COI Els Montgrons.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Cambra de Comerç de Palamós organitza una jornada sobre el futur de la banca amb la intel·ligència artificial com a eix central

La Cambra de Comerç de Palamós organitzarà una jornada sobre els canvis que la intel·ligència artificial està introduint en el sector financer. La trobada tindrà lloc el 8 d’octubre de 2026 al Park Hotel San Jorge de Calonge i Sant Antoni. El president del Banc Sabadell, Josep Oliu, oferirà una ponència sobre la relació entre bancs i clients.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies