Sia cantarà en espanyol al costat d’Ozuna i Doja Cat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Sia no sap parlar en espanyol, però això no ha estat un impediment perquè gravés una nova cançó amb Ozuna i Doja Cat.

Va ser el músic de ‘Caramelo’ qui va demanar-li a l’australiana que col·laborés amb ell i posteriorment s’hi va afegir la rapera de ‘Say so’. El mànager de Sia va dir-li que seria una bona oportunitat per seguir tenir rellevància musical i l’australiana va acceptar.

Com que no sabia espanyol li va demanar ajuda al seu guardaespatlles i en 20 minuts ja havia gravat la cançó.

De moment el tema no té nom oficial, però està previst que en un parell de setmanes vegi la llum.

L’entrada Sia cantarà en espanyol al costat d’Ozuna i Doja Cat ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Ítaca Sant Joan reuneix unes 15.000 persones a l’Estartit

El Festival Ítaca Sant Joan ha reunit prop de 15.000 persones durant tres jornades a la platja Gran de l’Estartit. La cita manté el seu pes dins la programació musical d’estiu. L’edició ha estrenat Ítaca Plaça i ha ofert un espectacle amb prop de 500 drons. El festival continuarà a la Pera i Calella de Palafrugell durant els pròxims dies.

Altres notícies