Sia cantarà en espanyol al costat d’Ozuna i Doja Cat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Sia no sap parlar en espanyol, però això no ha estat un impediment perquè gravés una nova cançó amb Ozuna i Doja Cat.

Va ser el músic de ‘Caramelo’ qui va demanar-li a l’australiana que col·laborés amb ell i posteriorment s’hi va afegir la rapera de ‘Say so’. El mànager de Sia va dir-li que seria una bona oportunitat per seguir tenir rellevància musical i l’australiana va acceptar.

Com que no sabia espanyol li va demanar ajuda al seu guardaespatlles i en 20 minuts ja havia gravat la cançó.

De moment el tema no té nom oficial, però està previst que en un parell de setmanes vegi la llum.

L’entrada Sia cantarà en espanyol al costat d’Ozuna i Doja Cat ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:21:20

Joan Carles Casanovas: «Enguany fa 90 anys de la posada en marxa de la Taverna del Mar com a restaurant»

En una entrevista de Ràdio Capital amb el suport de BSF Bugaderia i Renting, Joan Carles Casanovas, director general...

Altres notícies