Sia cantarà en espanyol al costat d’Ozuna i Doja Cat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Sia no sap parlar en espanyol, però això no ha estat un impediment perquè gravés una nova cançó amb Ozuna i Doja Cat.

Va ser el músic de ‘Caramelo’ qui va demanar-li a l’australiana que col·laborés amb ell i posteriorment s’hi va afegir la rapera de ‘Say so’. El mànager de Sia va dir-li que seria una bona oportunitat per seguir tenir rellevància musical i l’australiana va acceptar.

Com que no sabia espanyol li va demanar ajuda al seu guardaespatlles i en 20 minuts ja havia gravat la cançó.

De moment el tema no té nom oficial, però està previst que en un parell de setmanes vegi la llum.

L’entrada Sia cantarà en espanyol al costat d’Ozuna i Doja Cat ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

La revetlla de Sant Joan deixa 44 actuacions dels Bombers al Baix Empordà

La revetlla de Sant Joan ha deixat 44 actuacions dels Bombers al Baix Empordà, sobretot per incendis urbans i focs de contenidors. També hi ha hagut 12 incendis de vegetació, focs en habitatges, un vehicle cremat a Sant Feliu de Guíxols i quatre accidents de trànsit. A Platja d’Aro, la nit ha acabat sense incidents greus.

Altres notícies