Sia cantarà en espanyol al costat d’Ozuna i Doja Cat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Sia no sap parlar en espanyol, però això no ha estat un impediment perquè gravés una nova cançó amb Ozuna i Doja Cat.

Va ser el músic de ‘Caramelo’ qui va demanar-li a l’australiana que col·laborés amb ell i posteriorment s’hi va afegir la rapera de ‘Say so’. El mànager de Sia va dir-li que seria una bona oportunitat per seguir tenir rellevància musical i l’australiana va acceptar.

Com que no sabia espanyol li va demanar ajuda al seu guardaespatlles i en 20 minuts ja havia gravat la cançó.

De moment el tema no té nom oficial, però està previst que en un parell de setmanes vegi la llum.

L’entrada Sia cantarà en espanyol al costat d’Ozuna i Doja Cat ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Anna Andreu emociona el públic de la Pera en una de les nits més íntimes del Festival ÍTACA

La plaça Catalunya de la Pera es va omplir aquest divendres per rebre Anna Andreu en una de les actuacions més emotives del Festival ÍTACA. La cantautora hi va presentar Vigília, en un concert marcat per la proximitat i la sensibilitat. El certamen es tancarà el 5 de juliol a Calella de Palafrugell.

Altres notícies