Sia cantarà en espanyol al costat d’Ozuna i Doja Cat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Sia no sap parlar en espanyol, però això no ha estat un impediment perquè gravés una nova cançó amb Ozuna i Doja Cat.

Va ser el músic de ‘Caramelo’ qui va demanar-li a l’australiana que col·laborés amb ell i posteriorment s’hi va afegir la rapera de ‘Say so’. El mànager de Sia va dir-li que seria una bona oportunitat per seguir tenir rellevància musical i l’australiana va acceptar.

Com que no sabia espanyol li va demanar ajuda al seu guardaespatlles i en 20 minuts ja havia gravat la cançó.

De moment el tema no té nom oficial, però està previst que en un parell de setmanes vegi la llum.

L’entrada Sia cantarà en espanyol al costat d’Ozuna i Doja Cat ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:00:17

No és un incendi a Sant Antoni de Calonge. És boira marinera i així es produeix aquest fenòmen

La boira marinera ha tornat a ser protagonista aquest matí a Sant Antoni de Calonge. El fenomen s’ha produït després de diversos dies de calor intensa a l’Empordà, amb temperatures superiors als 33 graus. L’aire càlid i humit, en contactar amb l’aigua més freda del Mediterrani, es condensa i forma aquesta espectacular boira que avança des del mar cap a la costa.

Altres notícies