Sia cantarà en espanyol al costat d’Ozuna i Doja Cat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Sia no sap parlar en espanyol, però això no ha estat un impediment perquè gravés una nova cançó amb Ozuna i Doja Cat.

Va ser el músic de ‘Caramelo’ qui va demanar-li a l’australiana que col·laborés amb ell i posteriorment s’hi va afegir la rapera de ‘Say so’. El mànager de Sia va dir-li que seria una bona oportunitat per seguir tenir rellevància musical i l’australiana va acceptar.

Com que no sabia espanyol li va demanar ajuda al seu guardaespatlles i en 20 minuts ja havia gravat la cançó.

De moment el tema no té nom oficial, però està previst que en un parell de setmanes vegi la llum.

L’entrada Sia cantarà en espanyol al costat d’Ozuna i Doja Cat ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Ultramort s’estrena al Festival Itinera amb Marta Blu i Andreu Domènech

Ultramort participarà per primera vegada al Festival Itinera aquest diumenge 5 de juliol. El municipi acollirà el concert de Marta Blu i Andreu Domènech. L’acte també presentarà els deu projectes guanyadors de Talent Musical dels Micropobles. La iniciativa impulsa artistes rurals i amplia les oportunitats culturals fora de les grans ciutats de tot Catalunya.

Altres notícies