Silvia Alsina inaugura aquest divendres la mostra ‘Sintonies’ a La Peixera del Terracotta Museu

Les peces, marcades per la intuïció i la memòria, expressen emocions i records a través de textures naturals

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La ceramista Silvia Alsina inaugura aquest divendres 16 de gener a les 7 del vespre l’exposició “Sintonies” a l’espai La Peixera del Terracotta Museu de Ceràmica de la Bisbal d’Empordà. La mostra es podrà visitar fins al diumenge 12 d’abril i s’inclou dins el cicle d’exposicions temporals comissariat per l’Associació de Ceramistes de la Bisbal.

L’exposició reuneix peces creades des de la intuïció i l’experimentació, on la ceràmica es transforma en un llenguatge per expressar emocions, records i percepcions. Les obres evoquen la natura i la simplicitat ancestral, amb formes i textures que conviden a la contemplació i a la connexió interior.

Nascuda a Terrassa, Silvia Alsina es va iniciar en l’art des de petita al taller de l’escultor Ferran Bach-Esteve. Tot i haver-se format en disseny d’interiors, va orientar la seva trajectòria cap a la ceràmica amb una recerca artística continuada.

Actualment treballa al seu taller de Calonge i ha exposat en diverses mostres internacionals, com la Biennal “Mains de Maîtres”. Entre el 2016 i el 2021 va impartir cursos a Luxemburg i, des del 2010, dirigeix el Taller-Escola Mama Terra a Matadepera.

Membre activa de l’Associació de Ceramistes de la Bisbal, crea peces amb gres refractari i porcellana, on el gest, la textura i la memòria de la matèria esdevenen protagonistes.

- Publicitat -
- Publicitat -

Altres notícies