Sílvia Romero no serà la cap de llista d’ERC Sant Feliu de Guíxols a les eleccions municipals del 2027

Romero deixarà la política local en acabar el mandat, tot i que continuarà treballant amb responsabilitat fins als comicis.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Sílvia Romero, actual regidora i portaveu d’Esquerra Republicana a Sant Feliu de Guíxols, ha comunicat que no repetirà com a cap de llista a les eleccions municipals de 2027. Ha traslladat oficialment la seva decisió a la militància del partit aquest dimarts.

Romero deixarà les seves funcions a l’Ajuntament al final del mandat, però mantindrà el compromís polític fins a les eleccions. Ha assegurat que continuarà treballant amb responsabilitat per afrontar els reptes de la ciutat i arribar a la cita electoral en les millors condicions.

La portaveu republicana ha justificat la seva decisió per una convicció personal: la necessitat de renovar els lideratges tant dins els partits com a les institucions. Ha defensat que aquesta renovació és positiva i necessària per mantenir viu el projecte polític. Ho ha explicat a Ràdio Capital.

Durant el seu pas pel consistori, Romero ha liderat les candidatures del 2019 i 2023, aconseguint situar Esquerra Republicana com a segona força política a la ciutat. El partit va superar formacions històriques com el Partit dels Socialistes de Catalunya i Junts.

Romero ha agraït el suport de la militància, de l’executiva local i de totes les persones que han format part dels equips republicans. Ha fet una crida a renovar el projecte de cara al 2027 i a construir una proposta capaç d’il·lusionar i cohesionar la ciutat.

- Publicitat -
- Publicitat -

1 COMENTARI

  1. Millor per a tu i per Sant Feliu.
    ERC , a hora d’ara, no es indepe. L’independentisme et necessita Silvia.

Comments are closed.

- Publicitat -spot_img

Torroella de Montgrí commemora els 50 anys de la manifestació «Salvem el Ter»

Torroella de Montgrí va commemorar ahir divendres el 50è aniversari de la manifestació «Salvem el Ter», que es va...
- Publicitat -spot_img

Altres notícies