8.7 C
Pals
Dijous, 27 novembre 2025
- Publicitat -

Still Waiting – 6×03 – 27 setembre 2017

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La tercera edició de la sisena temporada ens ha portat un programa amb molts remembers, després d’un parell de setmanes on vam apostar principalment per novetats.

Així doncs hem pogut recuperar cançons d’un bon grapat de bandes conegudes i altres que no ho són tant, però que produeixen música amb molta qualitat.

SETLIST

Liquido – Narcotic
Kaiser Chiefs – Love’s Not A Competition But I’m Winning
Circa Waves – T-Shirt Weather
Biffy Clyro – Wolves Of Winter
Stereophonics – Dakota
The All-American Rejects – Beekeeper’s Daughter
COIN – Talk Too Much
Foo Fighters – Wheels
Kings Of Leon – WALLS
Fall Out Boy – This Aint A Scene, Its An Arms Race
The 1975 – Sex
Jimmy eat world – Big casino
Hellogoodbye – Here In Your Arms
My Chemical Romance – Planetary (Go)
Good Charlotte – Hold On
Nox Boys – Susie Lee

PROGRAMA

- Publicitat -
- Publicitat -

Brussel·les vol retallar un 65% els dies de pesca d’arrossegament però permetrà ampliar-los de nou a qui apliqui mesures

La Comissió Europea planteja reduir un 65% els dies de pesca el 2026 per a la flota d'arrossegament al Mediterrani, però, de nou, permetrà ampliar-los si el sector continua aplicant mesures compensatòries. Així ho recull la proposta feta pública per l'executiu comunitari a dues setmanes que els ministres d'Agricultura i Pesca de la UE es reuneixin per decidir les quotes de l'any vinent. La reducció implicaria passar dels 27 dies de base actuals a 9. Tanmateix, la Comissió Europea deixa clar que el sector podrà sortir a la mar més dies si compensa l'impacte de l'activitat amb mesures de sostenibilitat. Brussel·les ha dit que l'objectiu és "continuar amb la recuperació" de les espècies al Mediterrani "mantenint els nivells de pesca del 2024".

Altres notícies