14.3 C
Pals
Dijous, 12 febrer 2026

Santa Cristina obre subvencions per a autònoms i empreses del sector turístic

Es tracta d'un únic pagament que dobla la quantia de l'anterior convocatòria. Amb aquest tercer ajut, el Govern haurà destinat 32,5M€ en línies directes de subvenció per garantir la continuïtat del sector turístic.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Santa Cristina d’Aro ha aprovat les bases reguladores i les condicions per a la concessió de subvencions per a autònoms i empreses del sector turístic de Catalunya.

L’objecte d’aquestes bases és regular les condicions per a la concessió de subvencions a autònoms i empreses del sector turístic de Catalunya afectats econòmicament per la situació de crisi ocasionada per la Covid-19, per compensar l’evident pèrdua econòmica del sector i garantir la continuïtat de la seva activitat.

Es tracta d’un únic pagament que dobla la quantia de l’anterior convocatòria. Amb aquest tercer ajut, el Govern haurà destinat 32,5M€ en línies directes de subvenció per garantir la continuïtat del sector turístic.

Ho podran sol·licitar:

  • Guies habilitats
  • Titulars d’allotjaments turístics
  • Agències de viatges
  • Empreses explotadores d’habitatges d’ús turístic
  • Establiments i activitats d’interès turístic

Cliqueu aquí per accedir a l’enllaç

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

S’aplaça al 3 de març la festa pre Vida 2026

Ahir dia 11 de febrer es va fer públic el cartell del festival ‘Vida 2026′ i la intenció era celebrar-ho l’endemà amb un concert del grup Mujeres a l’antiga fàbrica d’Estrella Damm. Però, a causa dels avisos per fort vent emesos per les autoritats, s’ha decidit fer un canvi de data i celebrar-ho sense cap

Altres notícies