La Setmana Sense Fum arrenca aquesta setmana amb activitats de sensibilització arreu del Baix Empordà sota el lema “Inhala vida”. A la Bisbal d’Empordà, les accions se centraran especialment en els joves i els riscos dels vàpers, mentre diversos CAPs impulsaran activitats informatives i de deshabituació tabàquica.
La VII Jornada de recerca de residents ha reconegut dos treballs amb premis de 300 euros i ha acollit la presentació de deu projectes. La trobada ha reunit residents de diferents especialitats i ABS, consolidant-se com un espai clau per compartir coneixement en l’àmbit sanitari a la comarca.
El Consell de Participació Ciutadana de Torroella de Montgrí es renova després de dos anys de funcionament i cinc sessions. L’espai ha impulsat millores en comunicació, atenció i serveis del CAP. El nou consell pren el relleu per continuar treballant en la participació i la qualitat assistencial.
L'ABS de Palafrugell ha obtingut uns resultats excepcionals en l'última enquesta Plaença, ocupant una de les primeres posicions a les comarques gironines. Aquesta enquesta, que el Departament de Salut envia anualment als ciutadans de cada àrea bàsica, té com...
Des d’aquest mes d’octubre, Cristina Montanés assumeix la direcció de l’ABS de Palamós, rellevant en el càrrec a la fins ara directora Meritxell Pérez. Nascuda a Saragossa, es metgessa familiar i comunitària des de 1997 després de finalitzar la seva residència a l’Hospital Universitari Miguel Servet. El 2000 va entrar a treballar a l’ABS de