Cala Sanià

Ajuntament de Palamós i Generalitat comencen a treballar per recuperar el terreny afectat per l’incendi de Castell-Cap Roig

Els tècnics de Palamós i de la Generalitat han començat a planificar actuacions per recuperar l’espai cremat a Castell-Cap Roig. Es retirarà vegetació morta i es reorganitzaran els senders. L’Ajuntament demanarà responsabilitats a la companyia elèctrica, ja que l’incendi, que va cremar 4 hectàrees, es va originar per la caiguda d’un pal elèctric en mal estat.

Últimes notícies

Les exposicions dels 25 anys de Radio Capital

Fa uns mesos vaig rebre l’encàrrec de comissarià els actes de celebració dels 25 anys de Radio Capital, aquesta...