La directora de l'ABS de Palamós, Cristina Montañés, ha explicat en una entrevista al programa Supermatí que la commemoració s’ha organitzat “amb molta cura i molt de carinyo” i amb la voluntat que sigui una celebració compartida amb la ciutadania. “És una celebració de tots”, ha remarcat.
Des d’aquest mes d’octubre, Cristina Montanés assumeix la direcció de l’ABS de Palamós, rellevant en el càrrec a la fins ara directora Meritxell Pérez. Nascuda a Saragossa, es metgessa familiar i comunitària des de 1997 després de finalitzar la seva residència a l’Hospital Universitari Miguel Servet. El 2000 va entrar a treballar a l’ABS de