El Ple Municipal de la Bisbal d’Empordà ha aprovat per unanimitat un conveni de col·laboració amb la Generalitat de Catalunya per renovar de manera integral la travessera GI-660, un tram urbà que travessa el municipi i que fa anys...
La xifra supera la de l'any passat. Els exàmens es faran en diferents seus de Girona, Salt, Figueres i Olot i els resultats es coneixeran el 23 de juny.