Aquest dilluns, s’ha organitzat una jornada de treball sota el títol “Millorem Palafrugell”, que ha servit com a punt de retrobament entre l’Ajuntament de Palafrugell amb els diferents sectors de negoci comercial, turístic i industrial.
Les actuacions es faran a Palamós, Platja d'Aro i Santa Cristina d'Aro entre finals de juny i finals de setembre. El certamen reunirà artistes locals, estatals i internacionals amb propostes de música clàssica, jazz, flamenc, rock i músiques d'arrel.