mals usos

Els remences a Calonge i l’Empordà: Una història de lluita i llibertat

La història dels remences a Calonge i l’Empordà és una història de lluita contra els abusos feudals i per la llibertat. Des de la baixa edat mitjana fins a la Sentència de Guadalupe de 1486, els pagesos van aconseguir alliberar-se dels mals usos i prosperar, especialment a través del comerç del vi. Avui, aquesta tradició continua viva.

Últimes notícies

Els Bombers treballen per apagar un incendi als Masos de Pals

La zona afectada és una àrea amb horts i jardins on estan cremant matolls, algun xiprer i altres arbres. L'avís de l'incendi s'ha rebut a les 16:39 h.