L'acte, celebrat el 12 de juny, també ha servit per posar en valor els dinou anys de trajectòria docent de la institució, que ja ha format més de 140 professionals sanitaris a la comarca.
Prop d’un centenar de professionals sanitaris participen en una jornada al Baix Empordà centrada en el postpart. La trobada destaca aquesta etapa com a clau per a la salut. Els experts reclamen una atenció més integral i coordinada. També tracten la salut mental, la lactància i la sexualitat després del part.