Més de 700 establiments hostalers de Girona participen aquest estiu en la campanya Banderes Verdes. També hi prenen part Blanes, Lloret de Mar, Roses, Sant Feliu de Guíxols i Torroella de Montgrí. La iniciativa premiarà el reciclatge de vidre. També reconeixerà els municipis i locals més compromesos amb la sostenibilitat.
Per segon any consecutiu, l’àrea de Qualitat Urbana ha posat en marxa un sorteig amb l’objectiu d’impulsar la sostenibilitat i el reciclatge en el municipi
En el concurs Banderes Verdes d'enguany hi participaven 129 municipis i Torroella de Montgrí ha assolit el 4t lloc després de valorar tres aspectes de la gestió municipal
El guardó es concedirà formalment el proper 14 d'octubre a Madrid, en un acte a Madrid presidit per Hugo Morán, secretari d'Estat de Medi Ambient del Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic, la qual hi assistiran l'alcalde, Jordi Colomí, i el regidor de Serveis Municipals i Residus, Marc Calvet.
Montse Homs i Mir és la nova Síndica Municipal de Greuges de Sant Feliu de Guíxols. El ple extraordinari de l'Ajuntament ha aprovat el seu nomenament per unanimitat. Homs es converteix en la primera dona que ocupa aquest càrrec des de la creació de la institució fa més de vint anys. La nova Síndica ha expressat la seva voluntat de servei i d'ajuda a la ciutadania.