Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà

Comença la campanya de vacunació de la grip i el coronavirus als centres sanitaris del Baix Empordà

Cal recordar, però que la campanya de vacunació dirigida a persones que viuen a les residències, persones de més de 80 anys i dones embarassades va iniciar-se el passat 23 de setembre.

Un estudi de l’ABS de La Bisbal d’Empordà s’endú la 4a Beca Joan Prat

La voluntat d'aquest estudi és millorar la qualitat de vida dels pacients que participen en la sessió grupal de benestar nutricional.

La Fundació Oncolliga Girona dona més de 36.000 € a l’Hospital de Palamós per impulsar diversos projectes

Amb aquesta donació s'ha pogut implementar el projecte de micropigmentació d'arèola de mugró per a pacients afectades de càncer de mama - on s'hi ha destinat un import de 6.192 € - i comprar un videodolonoscop - per un import dr 29.868 €.

Els ciutadans demanen humanitzar els espais i un bon accés a l’aparcament en el nou hospital de Palamós

En una enquesta impulsada des del SSIBE els ciutadans també valoren de manera positiva la incorporació d'un espai de joc pels infants o un espai d'atenció a les famílies.

Les Tirita Clown també visitaran els residents de Palamós Gent Gran

La tipologia de residents del centre els permet fer una actuació més personalitzada, atenent a les seves necessitats.

Balanç positiu de la col·laboració de «Calonge, poble de llibres» i el SSIBE amb la Marató de 3cat

Amb motiu de la Marató de TV3, el projecte de l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni anomenat "Calonge, Poble de Llibres", en col·laboració amb els Serveis de Salut Integrats Baix Empordà (SSIBE), van aconseguir recaptar 3.676,90€ per la causa

L’hospital de Palamós incorpora tecnologia 3D i fluoroscòpia per millorar diverses cirurgies

Fa un any que l'hospital treballa amb aquesta torre que dona més seguretat i rapidesa en la intervenció.

13 entitats s’alien en la Xarxa d’Innovació en Salut de Girona, un «laboratori» d’investigació tecnològica

Fèrules 3D per a fractures o l'ús d'intel·ligència artificial en l'àmbit sanitari, entre els projectes que ja treballen.

Montse Garcia i Anna Ribera codirigiran la Fundació Hospital de Palamós-SSIBE

Xavier Pérez deixa el càrrec per assumir la direcció gerència de l’ICS.

El punt vacunal de Sant Antoni tanca amb unes 130.000 dosis posades

La vacunació contra la COVID19 i la grip es trasllada als Centres d'Atenció Primària.

Últimes notícies

Les exposicions dels 25 anys de Radio Capital

Fa uns mesos vaig rebre l’encàrrec de comissarià els actes de celebració dels 25 anys de Radio Capital, aquesta...