setmana europea de la mobilitat

Un terç del personal sanitari del SSIBE arriba a la feina sense utilitzar transport de combustió

Tot i això, el cotxe continua sent el mitjà principal, amb un 60% dels trajectes. Els desplaçaments laborals generen més de 1.300 tones de diòxid de carboni cada any.

Calonge i Sant Antoni celebra la Setmana de la Mobilitat Sostenible amb diverses activitats

Autobusos gratuïts, converses als Casals de Gent Gran i activitats a les escoles són algunes de les activitats programades durant la Setmana Europea de la Mobilitat a Calonge i Sant Antoni.

La Policia Local organitza un Parc infantil de trànsit

El servei de Mobilitat i els monitors d’educació viària de la Policia Local de Palafrugell han organitzat aquesta setmana un Parc infantil de trànsit a la plaça de Can Mario. Aquesta activitat que es va iniciar dilluns i estarà operativa fins demà divendres, s’emmarca dins al Setmana Europea de la mobilitat

Últimes notícies

Aquests estius tan feliços

Benvolguts oients de Ràdio Capital, un dels epitafis més sorprenents que he vist l’he llegit en un cementiri de...