Quan parlo amb elaboradors de vi de cellers catalans, gairebé tots coincideixen últimament amb alguns comentaris al respecte del dèficit de consum de vi català: La majoria de la nostra producció, se'n va a exportació. A Espanya no existim...
El president de la DO Empordà, Xavier Albertí, es marca en una entrevista al Supermatí de Ràdio Capital l'objectiu d'augmentar les vendes a la resta de Catalunya. Albertí assegura que venen principalment a la demarcació de Girona i que,...
L’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols demana més contundència a la justícia i a la Fiscalia davant els casos de multireincidència. El consistori denuncia que alguns detinguts tornen al carrer sense presó preventiva. Un dels casos ha acabat amb dos agents ferits i amb nous fets delictius poques hores després del pas pel jutjat.