Tastet de primavera entre divendres i dissabte

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un dia més el protagonista meteorològic serà el Sol i l’estabilitat atmosfèrica. El cel estarà serè pràcticament tot el dia amb una temperatura al migdia que serà primaveral ja que es poden assolir valors superiors als 20 ºC de temperatura màxima. 

Aquest primer tastet de primavera també el tindrem dissabte, que tornarà a ser un dia molt plàcid i assolellat. Diumenge continua el temps anticiclònic però hi haurà alguns intervals de núvols i el cel pot quedar lleugerament ennuvolat. 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Duván porta l’escultura monumental al Parc dels Estanys amb ‘La veu de la pedra’

L’artista Duván López exposa deu escultures de gran format al Parc dels Estanys del 21 de març de 2026 al febrer de 2027. La mostra, dins el cicle ART 2026, s’inaugura amb visita guiada i convida a reflexionar sobre la relació entre art, natura i percepció.

Altres notícies