30 C
Pals
Dimarts, 15 juliol 2025
- Publicitat -

El temps 08-03-2017

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
El temps 08-03-2017
Loading
/

 

La jornada d’avui s’aixeca encara amb nuvolades que duraran fins a mig matí, per després donar lloc a un dia assolellat i plenament primaveral, les temperatures s’enfilaran fins els  19º i la mínima quedarà als 8º

Els propers dies, la tendència es que la temperatura segueixi augmentant i es que ens acompanyarà un anticicló fins el dilluns.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:22:15

Xicranda: “Gravar un àlbum amb havaneres inèdites de Roglan ha estat una oportunitat única i especial”

Aquest dimecres 16 de juliol, el duet d'havaneres Xicranda presenta el seu nou àlbum, amb havaneres inèdites del compositor de 'La Barca Xica', en un acte a la Biblioteca de Palafrugell. Recuperem el que ens van explicar durant el programa especial de la Cantada d'Havaneres de Calella.

Altres notícies