24.3 C
Pals
Dissabte, 16 agost 2025
- Publicitat -

Temps en general assolellat amb alguns núvols alts

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Domini del bon temps  amb un dia que en general serà assolellat amb alguns núvols alts  que poden enteranyinar una mica el cel. 

La temperatura no experimentarà canvis significatius, amb una mínima que serà més baixa a l’interior propera als 2 ºC i els 5ºC  a la zona litoral.  La temperatura màxima pot superar els 16ºC. 

El vent bufarà amb intensitat entre fluixa i moderada de garbí, i l’estat de la mar presentarà maror o forta maror cap a la tarda.  

Demà ens creurà un front poc actiu, que deixarà el cel mig ennuvolat durant el matí però amb força Sol a la tarda.

- Publicitat -
- Publicitat -

El rock de Franz Ferdinand com a religió

Franz Ferdinand van incendiar Cap Roig amb un concert ràpid i contundent que va unir públics tan diversos com en una veritable religió del rock. Durant una hora i vint minuts, van repassar clàssics i novetats amb la mateixa energia que als inicis, culminant amb un “This Fire” que va deixar el jardí en eufòria total.

Altres notícies