Terratrèmol davant la costa del Baix Empordà, amb centre a Palamós

Amb una magnitud de 2.3 i sense danys, s'ha percebut aquest matí a les 6:59h

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un petit terratrèmol de magnitud 2.3 s’ha percebut aquest matí a les 6:59h a la costa del Baix Empordà, amb epicentre a Palamós, segons ha informat l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC). El terratrèmol no ha provocat danys i només s’ha percebut lleugerament.

Segons les dades que han emès des de l’institut, el terratrèmol ha tingut una profunditat de 0 km. L’últim terratrèmol que es va registrar va tenir lloc a 50 kilòmetres de la costa el passat 2 de setembre i va tenir una magnitud de 3.5 punts.

- Publicitat -
- Publicitat -

1 COMENTARI

Comments are closed.

- Publicitat -spot_img

Més de setanta persones participen en la jornada dedicada a la Intel·ligència Artificial a Palamós

Més de 70 persones participen en una jornada a Palamós per conèixer aplicacions pràctiques de la Intel·ligència Artificial al teixit empresarial. Experts i empresaris comparteixen experiències i recomanen una adopció progressiva de la tecnologia, destacant-ne el potencial per millorar processos i la presa de decisions.

Altres notícies