The Killers publicaran “Pressure Machine” el 13 d’agost

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

The Killers han anunciat a les xarxes el seu nou disc “Pressure Machine” que arribarà el 13 d’agost, un any després de la publicació de “Imploding The Mirage”.

Brandon Flowers ha explicat que quan tot es va paralitzar va sentir per primer cop en molt de temps que s’enfrontava amb el silenci. I el disc va començar a néixer a partir d’aquestes sensacions.

Les cançons del disc es basen en records de la infància del propi cantant del grup, quan vivia a Nephi, un poble de Utah on va viure dels 10 als 16 anys.

El grup ha anunciat alguns concerts de presentació als Estats Units per l’estiu i tardor del 2022.

L’entrada The Killers publicaran “Pressure Machine” el 13 d’agost ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Microfusa Summer Fest reunirà xicu, jovedry, soph, Giadda i Alberrrt a La (2) d’Apolo

Microfusa ha anunciat una nova edició del seu Summer Fest, una cita dedicada al talent emergent que tindrà lloc el pròxim 10 de juny a La (2) d’Apolo de Barcelona. El festival comptarà amb un cartell format per xicu, jovedry, soph, Giadda i Alberrrt, cinc artistes que representen algunes de les propostes més destacades de

Altres notícies