The Tyets i La Fúmiga presenten ‘Txarango al Canet Rock’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El divendres vinent arriba “El Pipeig” el debut dels The Tyets, una banda que a mesura que passa el temps guanyen nous adeptes. Després d’un estiu a ‘Menorca’, el grup estrena ‘Txarango al Canet Rock‘ on continuen amb la seva sonoritat i recordant els dies on Txarango actuava per acabar el Canet Rock just quan sortia el sol.

Un cant a la nostàlgia, un clàssic dels estius amb els amics, de festival en festival i ara recorden tots aquests moments amb un vídeo on diferents amics del grup han cedit les imatges, fent-ne una recopilació d’allò més nostàlgica i feliç, molt diferent de com ens trobem ara mateix.

La cançó és una col·laboració amb els valencians La Fúmiga en aquesta cançó que serà la que obrirà el nou disc de The Tyets.

L’entrada The Tyets i La Fúmiga presenten ‘Txarango al Canet Rock’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Bryan Adams agraeix la tasca dels Bombers de les Gavarres en l’obertura del Cap Roig Festival

Bryan Adams ha inaugurat el Cap Roig Festival amb un concert en format acústic i íntim. El cantant canadenc ha aprofitat l'actuació per reconèixer la feina dels Bombers que treballen en l'incendi de les Gavarres. El públic ha omplert el recinte i ha acompanyat l'artista en un recorregut pels grans èxits d'una trajectòria de més de quaranta anys.

Altres notícies