10 C
Pals
Dijous, 20 novembre 2025
- Publicitat -

The Weeknd té preparat un àlbum prou diferent de “After Hours”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’artista procedent del Canadà, tan sols sis mesos després del seu últim disc, revela que traurà un altre àlbum prou diferent d’”After Hours”.

The Weeknd confessava que durant quatre mesos no ha sortit de l’estudi de Los Angeles i que produir nova música ha sigut el seu entreteniment durant el confinament. A més a més afirma que vol superar el seu últim àlbum, però mai obligant-se a fer un tipus exacte de cançons, ja que el seu estil és molt ampli.

Superar ‘After Hours’ suposarà un nou repte, ja que aquest disc conté prou cançons amb rècords, com per exemple el tema ‘Blinding Lights’ que ha guanyat cinc premis MTV VMA aquest 2020.

A sobre, el cantant està escrivint un guió del qual no podrà parlar fins que sigui oficial, però vol trobar l’equilibri entre el cine i la música.

L’entrada The Weeknd té preparat un àlbum prou diferent de “After Hours” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Sónar 2026 desvetlla una primera tanda d’artistes amb Skepta, Amelie Lens, Charlotte de Witte i Kelis com a grans reclams

Sónar encén motors per a la seva edició 2026 amb un primer avançament de 31 noms que dibuixen un cartell tan original com divers. El festival barceloní, fidel al seu ADN de celebració de la innovació i la creativitat en la música electrònica i més enllà, ofereix un tast d’allò que arribarà el juny vinent:

Altres notícies