The Weeknd té preparat un àlbum prou diferent de “After Hours”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’artista procedent del Canadà, tan sols sis mesos després del seu últim disc, revela que traurà un altre àlbum prou diferent d’”After Hours”.

The Weeknd confessava que durant quatre mesos no ha sortit de l’estudi de Los Angeles i que produir nova música ha sigut el seu entreteniment durant el confinament. A més a més afirma que vol superar el seu últim àlbum, però mai obligant-se a fer un tipus exacte de cançons, ja que el seu estil és molt ampli.

Superar ‘After Hours’ suposarà un nou repte, ja que aquest disc conté prou cançons amb rècords, com per exemple el tema ‘Blinding Lights’ que ha guanyat cinc premis MTV VMA aquest 2020.

A sobre, el cantant està escrivint un guió del qual no podrà parlar fins que sigui oficial, però vol trobar l’equilibri entre el cine i la música.

L’entrada The Weeknd té preparat un àlbum prou diferent de “After Hours” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Torroella de Montgrí acollirà la sisena Jornada d’Empreses Socialment Responsables del Baix Empordà

Torroella de Montgrí acollirà el 4 de novembre la sisena Jornada d’Empreses Socialment Responsables del Baix Empordà. L’Auditori Teatre Espai Ter acollirà l’acte. La trobada reconeixerà empreses compromeses amb l’ocupació de qualitat, la igualtat, la inclusió i la comunitat. La convocatòria ja està oberta a empreses de tota la comarca i busca compartir bones pràctiques empresarials del territori.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies