22.6 C
Pals
Dimecres, 20 agost 2025
- Publicitat -

Torna el 24è Mercat Medieval de Castell d’Aro amb nous espectacles, música i demostracions d’oficis

El programa inclou demostracions d’oficis antics, tallers familiars, espectacles i gastronomia en un entorn declarat Bé Cultural d’Interès Nacional

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Castell d’Aro celebrarà el 23 i 24 d’agost una nova edició del Mercat Medieval, que arriba a la 24a edició. L’activitat es farà al nucli històric de la vila, declarat Bé Cultural d’Interès Nacional, amb entrada lliure i gratuïta.

El Mercat obrirà les portes en horari de matí i tarda, de les onze a les dues i de les sis a les deu. L’Ajuntament, a través de la regidoria de Turisme, espera repetir l’èxit d’anteriors edicions, amb una afluència d’entre 15.000 i 20.000 visitants.

Els carrers més antics de la vila s’ompliran de parades d’artesania, productes gastronòmics i espais de restauració, tot en un ambient que recrea l’Edat Mitjana amb banderoles, escuts i estendards. Entre les activitats destacades hi ha demostracions d’oficis tradicionals com la fusteria, la pintura i la ceràmica, a càrrec d’artesans com Anna Ribot, Marcos Pizarro “El Druida”, El Món Bee i Terrafoc Artesans.

També s’hi oferiran tallers familiars i infantils, com espelmes de cera, construcció de castells i un taller de circ per a totes les edats. A més, hi haurà exposicions d’armes i armadures, mini màquines de guerra i un fotoreclam medieval.

La programació inclou espectacles de dansa, teatre itinerant, música medieval i foc amb grups com Els Berros de la Cort, Turdión i Drakonia. Una de les novetats d’aquesta edició és el pregó inaugural a càrrec de Guerau de Lledó, l’últim castlà del Castell de Benedormiens, un dels emblemes del municipi.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:14:40

El whisky català fet a Llançà que està fent la volta al món

https://youtu.be/JfGAi7Mnf8E   Es ven per 200 euros l’ampolla, està a punt de tancar un acord amb el mercat japonès i ha...

Altres notícies