10.9 C
Pals
Diumenge, 18 gener 2026

Torna el festival benèfic d’Oncolliga a Palafrugell

La vetllada, coneguda com “La botifarrada”, consta de sopar, ball i música

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La delegació a Palafrugell de la Fundació Oncolliga Girona ha organitzat per aquest dissabte un nou festival benèfic. La vetllada, coneguda com “La botifarrada”, consta de sopar, ball amb la música del Duet Latino i l’actuació i el ball en línia del grup palafrugellenc Lucky Dancers.

L’objectiu del Festival és recaptar fons pels recursos humans i materials que contribueixin a fer més còmode la vida de les persones que pateixen una malaltia oncològica. Els assistents col·laboraran amb un donatiu de deu euros, que els dóna dret al sopar de botifarra i al ball.

- Publicitat -
- Publicitat -

Protecció Civil envia una alerta per fort onatge a 19 municipis de l’Empordà

L’avís recomana allunyar-se dels espigons i esculleres i extremar la precaució. Es preveu que l’onatge afecti especialment les zones més exposades del litoral.

Altres notícies