10.4 C
Pals
Divendres, 13 febrer 2026

Torna l’especial Eurovisió amb públic a l’estudi de Ràdio Capital

Pel programa hi passaran diversos col·laboradors de l'emissora i també oients que tinguin ganes de compartir una bona estona de ràdio i música, des de l'estudi o la plaça on està ubicat.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest dissabte 11 de maig se celebra la gran final del festival d’Eurovisió, des de Mälmo, a Suècia i Ràdio Capital no vol faltar a la cita. Per això, dissabte 11, a partir de les vuit del vespre, i com ja ha passat en edicions anteriors, emetrem un programa especial des del nostre estudi de Palafrugell.

Pel programa hi passaran diversos col·laboradors de l’emissora i també oients que tinguin ganes de compartir una bona estona de ràdio i música, des de l’estudi o la plaça on està ubicat. També connectarem amb persones que seran a Suècia per explicar-nos l’última hora del festival. Per aquest motiu convidem a la nostra audiència a passar una estona divertida i a sumar-se a aquesta transmissió especial, juntament amb l’equip de la ràdio de l’Empordà.

Per assistir-hi no cal invitació, només cal venir a l’estudi de Ràdio Capital, situat al Centre Cavallers de Palafrugell.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja obliga a ajornar la rua de Carnaval de Sant Feliu de Guíxols al 20 de febrer

El ball del Guíxols Arena es manté perquè es fa en un espai interior. Se suspenen els autobusos llançadora gratuïts.

Altres notícies