Torroella arregla la plaça de Sobrestany

Les obres són fruit de les diverses peticions dels veïns en aquest sentit a través del Consell de Barri de la Bolleria i Sobrestany

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La plaça de Sobrestany de Torroella està pràcticament enllestida després dels treballs que s’estan duent a terme per arranjar i ordenar-la. Les obres són fruit de les nombroses peticions que havien fet els veïns de la zona a través del Consell de Barri de la Bolleria i Sobrestany. L’espai havia quedat molt degradat i reclavamen una actuació per facilitar-ne l’ús públic.

Els treballs els ha executat la Brigada Municipal, que també farà el condicionament necessari per evitar que l’aigua s’emporti la terra quan hi ha tempestes. En aquesta mateixa zona, també s’actua sobre el carrer Tramuntana.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Ana Torroja repassa la seva trajectòria al Festival de Cap Roig

Ana Torroja ha repassat la seva trajectòria al Festival de Cap Roig, a Calella de Palafrugell. La cantant ha combinat cançons de la seva carrera en solitari amb grans èxits de Mecano. El concert forma part de la gira Se ha acabado el show. Aquesta gira obre una nova etapa artística i incorpora les seves cançons més recents.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies