Torroella arregla la plaça de Sobrestany

Les obres són fruit de les diverses peticions dels veïns en aquest sentit a través del Consell de Barri de la Bolleria i Sobrestany

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La plaça de Sobrestany de Torroella està pràcticament enllestida després dels treballs que s’estan duent a terme per arranjar i ordenar-la. Les obres són fruit de les nombroses peticions que havien fet els veïns de la zona a través del Consell de Barri de la Bolleria i Sobrestany. L’espai havia quedat molt degradat i reclavamen una actuació per facilitar-ne l’ús públic.

Els treballs els ha executat la Brigada Municipal, que també farà el condicionament necessari per evitar que l’aigua s’emporti la terra quan hi ha tempestes. En aquesta mateixa zona, també s’actua sobre el carrer Tramuntana.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Baix Empordà concentra diverses autoritzacions per a actes de Sant Joan i festes populars al litoral

Entre els municipis autoritzats hi ha Palamós, Palafrugell, Begur, Castell d'Aro, Platja d'Aro i s'Agaró i Torroella de Montgrí, dins un total de 64 permisos concedits al conjunt del litoral català.

Altres notícies