Train anuncien el seu retorn amb “AM Gold”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ja han passat 5 anys des del darrer treball dels Train “A girl a bottle a boat” i tot i que durant aquest temps han llançat algun recopilatori o disc de Nadales, no ha estat fins ara quan el grup de Pat Monahan ha començat a posar fil a l’agulla al seu nou disc.

Es dirà “AM Gold” i es presentarà el 20 de maig. El primer senzill és el que dóna nom al disc i ja està disponible a la xarxa.

La banda té prevista una gira de concerts pel seu país durant els mesos estiuencs, amb un bon grapat de col·laboracions.

L’entrada Train anuncien el seu retorn amb “AM Gold” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Més de 700 nedadors participen a la 14a MARNATON eDreams Begur

Begur ha acollit aquest dissabte la 14a edició de la MARNATON eDreams, tercera prova de la Copa MARNATON 2026. Més de 700 participants han nedat en les distàncies de 7, 3 i 1,5 quilòmetres. La jornada també ha inclòs les proves infantils i la participació de dos nedadors invidents.

Altres notícies