22.7 C
Pals
Dimecres, 9 juliol 2025
- Publicitat -

Trenca una obra del Museu Dalí i es passa la nit al calabós

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Una turista russa va trencar abans-d’ahir una ala de l’Àliga de Valls, una escultura regalada que s’exposa al Museu Dalí. La policia treballa amb la hipòtesi que la turista va voler pujar sobre l’Àliga agafant-se de l’ala, encara que la dona assegura que hauria cedit quan s’hi recolzava per fer-se una foto.

L’Àliga de Valls, en una imatge d’arxiu

Com que no duia documentació, els Mossos van detenir-la per un delicte de danys i va passar la nit de Reis al calabós. La turista haurà d’assistir a un judici ràpid el dimarts vinent.

L’Àliga és una reproducció de la peça original del bestiari popular de Valls, que va desaparèixer el 1936. Forma part de la col·lecció permanent del Museu Dalí i es troba just a l’entrada de l’edifici.

- Publicitat -
- Publicitat -

[AGENDA] Què puc fer el dimecres 9 de juliol a l’Empordà i Comarques Gironines?

Ràdio Capital de l’Empordà et porta l’agenda definitiva amb totes les activitats que es duran a terme durant el llarg del dia d’avui a l’Empordà, la Costa Brava i les Comarques Gironines. Deixa’t emportar per la màgia de les terres gironines i descobreix perquè aquest territori és un dels destins culturals més atractius de Catalunya.

Altres notícies