Tres dones de Palafrugell detingudes per robar als supermercats de la zona quasi 700 euros

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Amagant els productes dels lineals, les tres dones de Palafrugell sortien de l’establiment amb el botí sota la roba. En una d’aquestes accions va ser quan els Mossos d’Esquadra les van detenir en una botiga del municipi de l’Empordà.

Dijous al vespre els Mossos rebien una trucada alertant-los que una dona estava robant productes d’un supermercat de Palafrugell. Tranquil·lament, s’anava amagant els productes entre la roba, i quan els Mossos van arribar, ja portava 30 euros en productes.

Segons la policia, la dona no actuava sola perquè a l’aparcament n’hi havia dues més esperant-la dins d’un cotxe. Dins del vehicle hi havia tots els productes que havien robat al llarg del dijous a diferents establiments de la zona, principalment de Palamós.

El valor total dels elements robats arribava als 688,80 euros i hi havia productes de neteja, conserves, peces de roba i perfums. Però també barres de pa i un pack d’ampolles d’aigua de litre i mig.

Les tres dones tenen entre 23 i 41 anys i ara hauran de declarar davant del jutge per un delicte de furt. Tot i haver estat detingudes pels Mossos d’Esquadra, es va deixar la detenció sense efecte en espera que el jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de la Bisbal d’Empordà els hi prengui declaració.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Mercat de Música Viva de Vic reforça el seu model amb 72 propostes i una reflexió sobre el futur dels directes

El Mercat de Música Viva de Vic ja ha desvelat la programació de la seva 38a edició, que se celebrarà del 16 al 20 de setembre amb una aposta clara per la innovació, les estrenes i la reflexió al voltant de la música en directe. El certamen consolida així el model impulsat per la seva

Altres notícies