13.8 C
Pals
Dijous, 23 març 2023
- Publicitat -

Un espectacle de llums amb drons inaugura la desena edició del Festival Ítaca

El Festival Ítaca oferirà 36 concerts fins al mes de juliol i arrenca amb les actuacions de Buhos, la Fúmiga o Xiula

Temps de lectura: < 1 minuts
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Més d’un miler de persones han presenciat l’espectacle que ha inaugurat el festival. Combinava art i tecnologia, i ha il·luminat el cel de l’Escala amb figures de grans dimensions, de fins a 100 metres d’altura i 50 d’amplada. Entre elles, les paraules ‘ÍTACA’ i ‘L’ESCALA’. La proposta ha anat a càrrec de Flock Drone Art (una de les primeres empreses d’Europa en la conceptualització, disseny i producció d’aquesta mena d’espectacles).

L’ÍTACA també inicia aquest cap de setmana a L’Escala els concerts de la seva desena edició. Aquest dissabte, la programació musical es posarà en marxa amb un concert itinerant de LaDinamo, que començarà a les set del vespre a la platja de les Barques.

I a dos quarts de nou de la nit, l’aparcament de l’avinguda Francesc Macià acollirà una nit de concerts amb les actuacions de Buhos, La Fúmiga, Despit i Doble & Hug Sound i La Basement Band. L’endemà, el diumenge 17 d’abril, a les dos quarts de dotze del matí, hi haurà un concert familiar amb Xiula, que presentaran el seu nou espectacle ‘Big Chicken’.

Les propostes de l’Ítaca a l’Escala formen part de la ‘Santa Gresca’, organitzada per la productora gironina Link Produccions i l’Ajuntament de l’Escala.

Concerts, drons i murals

D’abril a juliol, el festival celebra el seu desè aniversari amb 36 concerts, tres espectacles de llums amb drons i dos murals commemoratius a vuit poblacions de l’Empordà i a la ciutat de Girona. Goran Bregovic, Rigoberta Bandini, Oques Grasses, Zoo, Zahara, Manel, Doctor Prats, Andrea Motis, Albert Pla & Diego Cortés, Maria Arnal i Marcel Bagés o Skatalà són alguns caps de cartell d’aquesta edició.Les entrades pels concerts de pagament es poden comprar a la web del festival.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

El PSC de Palafrugell demanarà una moció de reprovació davant les acusacions de Jaume Palahí

Juli Fernández, alcaldable pel PSC, ho ha anunciat en una roda de premsa després que Jaume Palahí l'acusés d'irregularitats, tracte de favor i malversació de recursos públics en relació amb la gestió de l'escorxador. 
- Publicitat -
- Publicitat -

Altres notícies

- Publicitat -