9.1 C
Pals
Divendres, 8 desembre 2023
- Publicitat -

Un excursionista ha mort a la via ferrada de Sant Feliu de Guíxols

Els Bombers de la Generalitat han treballat en el seu rescat des dels voltants de les 6 del matí

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Un excursionista ha perdut la vida aquesta matinada mentre realitzava la via ferrada de Sant Feliu de Guíxols. La víctima ha mort en precipitar-se a la zona de la Cala del Molí.

L’excursionista estava realitzant la travessa acompanyat quan ha caigut des d’una alçada aproximada de 15 metres a l’inici de la via i es trobava sota el pont tibetà, dins l’aigua. Els serveis d’emergència han muntat una instal·lació amb cordes per poder accedir fins a la víctima i Salvament Marítim ha activat una embarcació petita, on hi ha pujat un bomber, per fer l’aproximació des de la cala.

Els Bombers de la Generalitat han rebut l’alerta a les 6.33 hores d’aquest matí. Tot seguit, s’ha activat un dispositiu amb 5 dotacions dels Bombers entre les quals efectius dels GRAE (Grup d’Actuacions Especials) i de la unitat subaquàtica, a més de Salvament Marítim. També s’hi ha desplaçat 4 patrulles dels Mossos d’Esquadra, amb la Policia Judicial inlcosa, tres unitats del SEM i efectius de la Policia Local.

Finalment el dispositiu desplaçat ha pogut accedir a la víctima, tot i que les maniobres de reanimació no han servit per salvar-li la vida.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

L’ajuntament de Torroella i l’EMD de l’Estartit signen el nou conveni

El nou conveni regularà les competències i el règim econòmic-financer entre els dos ens locals al llarg d’aquest mandat.
- Publicitat -
- Publicitat -

Altres notícies

- Publicitat -