Un helicòpter del SEM ha atès una urgència mèdica aquesta tarda a Sa Riera de Begur

L'home, d'uns 70 anys, ha estat traslladat estable a un hospital proper

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Un helicòpter del SEM ha atès aquesta tarda a un home d’aproximadament 70 anys a la platja de Sa Riera de Begur per una emergència mèdica. L’home ha estat traslladat estable per l’helicòpter a un hospital proper, segons ha pogut saber Ràdio Capital.

Segons les fonts consultades, no s’ha tractat ni d’una aturada cardíaca ni d’un ofegament, sinó d’una urgència mèdica que aquesta persona, amb patologies prèvies, hagués pogut tenir independentment del lloc on es trobava.

Helicòpter del SEM a Sa Riera / Ràdio Capital
Helicòpter del SEM a Sa Riera / Ràdio Capital

Prèviament a l’arribada de l’helicòpter del SEM, que ha estat al voltant de les 19.15 h, l’home ha estat atès pels socorristes de la Creu Roja, que tenien una ambulància a la platja.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

[EN DIRECTE] Diversos actes i esdeveniments s’anul·len al Baix Empordà per la previsió de fortes pluges

A Ràdio Capital farem un seguiment de les possibles afectacions que causin aquestes fortes pluges a l’Empordà.
- Publicitat -

Altres notícies