Un incendi al voral de la C-65 a Santa Cristina aquest dijous obliga a tallar la circulació a l’autovia

Això, va provocar que la circulació a l'autovia s'hagués de tallar a la circulació. Aquest matí ja està oberta

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Aquest dijous a la nit, els Bombers han apagat un incendi que s’havia declarat al voral de la C-65, en direcció a Girona, a l’altura del restaurant Bell Lloc. Això, va provocar que la circulació a l’autovia s’hagués de tallar a la circulació. Aquest matí ja està oberta.

Mentre es duien a terme les tasques d’extinció es va haver de desviar el trànsit a l’interior del municipi. A més, l’olor de fum va arribar en diverses zones de Santa Cristina d’Aro.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Rod Stewart anuncia la seva última gira: “The Final Encore Tour”

Rod Stewart ha anunciat que posarà punt final a les grans gires amb “The Final Encore Tour”, que durant el 2027 el portarà per diferents ciutats del Regne Unit i Europa. El músic britànic, de 81 anys, ha assegurat que aquesta serà “definitivament” la seva última gira, tot i que no descarta continuar oferint algun
- Publicitat -
banner maxilostetic

Altres notícies