Un mort i dos ferits en un accident d’un cotxe després de xocar contra un arbre a Torroella de Montgrí

Les víctimes són tres treballadors del càmping El Delfín Verde que anaven a treballar quan han tingut l'accident

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un home ha mort i dos més han quedat ferits greu després que el cotxe amb el que circulaven xoqués contra un arbre a la carretera del Mas Pinell a Torroella de Montgrí. Es tracta de tres treballadors del càmping El Delfín Verde que es troba a uns dos quilòmetres d’on s’ha produït el sinistre.

Segons fonts municipals, els tres empleats són d’Andalusia i treballaven fent temporada a l’establiment. L’accident s’ha produït, de fet, quan les víctimes es dirigien al càmping. Els Bombers han rebut l’avís pels volts de dos quarts de sis del matí. Per causes que s’investiguen, el cotxe ha sortit de la via i han topat contra un arbre. El conductor del vehicle ha mort com a conseqüència del xoc i els altres dos ocupants han quedat ferits greu.

- Publicitat -
- Publicitat -

Detecten una plaga de caparreta per primer cop a Europa al Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter

El Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter ha detectat una nova plaga que afecta les oliveres. Es tracta de l’Acutaspis paulista, una caparreta originària del Brasil. L’insecte debilita les plantes i pot afectar la qualitat de les olives. El Parc demana vigilància i avisar el Servei de Sanitat Vegetal en cas de sospita.

Altres notícies