Una dona es troba en estat crític al Trueta després que el seu propi vehicle l’atropellés a Torroella de Montgrí

Els veïns i la Policia Local, que ara investiga els fets, la van treure de sota el cotxe.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Una dona d’edat avançada es troba en estat crític a l’hospital Josep Trueta de Girona, després de ser atropellada pel seu propi cotxe. Els fets van passar aquest dijous al migdia al carrer Garbí quan, per causes que s’investiguen, la dona va quedar atrapada a sota el vehicle.

Segons explica el Diari de Girona, els mateixos veïns van avisar als equips d’emergència i entre ells i la Policia Local van poder aixecar el cotxe i alliberar la dona que va quedar ferida i en estat crític. Fins a la zona també s’hi van desplaçar els Bombers que tenen parc a Torroella de Montgrí i el Servei d’Emergències Mèdiques (SEM) quer va activar l’helicòpter medicalitzat per traslladar la víctima a l’hospital Josep Trueta de Girona on va ingressar.

Ara és la Policia Local de Torroella de Montgrí qui s’ha fet càrrec de la investigació per determinar quins van ser els motius que van provocar l’atropellament.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

L’Empordà Music Festival anuncia Mushkaa, 31 FAM i Els Catarres com a primers noms de l’edició 2027

L’Empordà Music Festival ja comença a dibuixar el cartell de la seva edició de 2027. El festival ha anunciat Mushkaa, 31 FAM i Els Catarres com els tres primers artistes confirmats per a la pròxima edició, que tindrà lloc els dies 23 i 24 de juliol. Amb aquests primers noms, el festival aposta per una
- Publicitat -

Altres notícies