15.4 C
Pals
Dimecres, 3 setembre 2025
- Publicitat -

Una dona resulta ferida per la caiguda d’una porta de garatge a les seves cames

Segons avança el Diari de Girona, un dels costats de la porta de garatge va sortir de la subjecció de la paret i això va precipitar la caiguda d'aquesta a les cames de la dona

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Una dona ha resultat ferida en caure-li una porta de garatge a les seves cames a l’avinguda Antoni J. Rovira de Palafrugell. Els fets van passar ahir al matí a la urbanització Calella Park, segons avança el Diari de Girona.

Un dels costats de la porta del garatge del seu domicili s’hauria sortit de la subjecció de la paret i això va fer que caigués precipitadament. A l’operatiu hi havia els Bombers, els Mossos d’Esquadra i la Policia Local. Els serveis d’emergència també van actuar i van traslladar a la ferida a l’hospital de Palamós, ja que presentava contusions i altres lesions.

- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós impulsa un procés participatiu per decidir a quins projectes es destinen els 200.000 € d’inversió municipal

Els veïns i veïnes majors de 16 anys poden triar fins a cinc projectes d’un total de dotze.

Altres notícies