18.7 C
Pals
Dilluns, 7 juliol 2025
- Publicitat -

Una nova edició de la tradicional festa de Sant Antoni Abat arriba al passeig del Mar de Palamós

La benedicció dels animals arriba un any més per la festa de Sant Antoni i Palamós la celebra per 20è any consecutiu.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest diumenge Palamós serà l’escenari de molts animals que aniran a beneïr-se amb motiu de la festa de Sant Antoni. 

L’activitat està organitzada per l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament de Palamós i l’Agrupació Sardanista Costa Brava, amb la col·laboració de la parròquia de Santa Maria i de l’empresa La Fleca de l’Empordà. 

A partir de la 1 del migdia els animals començaran a ser beneïts pel rector de la parròquia de Santa María, el mossèn Pere Narbón. 

Durant l’esdeveniment es repartirà el tradicional “pa de Sant Antoni” entre els participants, en representació de l’antiga creença de ser un aliment protector d’epidèmies i maleficis del dimoni, i fins i tot per tenir una acció preventiva contra tempestes i llamps. 

En aquesta 20a edició es comptarà també amb música i festa gràcies a l’actuació de l’Agrupació Sardanista Costa Brava.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Vida Festival tanca una edició d’èxit amb 32.000 assistents i ja anuncia la primera banda del 2026

El Vida Festival ha tornat a triomfar amb una onzena edició que ha aplegat 32.000 persones al recinte de la Masia d’en Cabanyes de Vilanova i la Geltrú. Durant tres dies —del 3 al 5 de juliol— el festival ha ofert un centenar d’actuacions provinents d’onze països diferents, combinant grans noms de l’escena musical internacional

Altres notícies